שיווק ויראלי , קופירייטינג, כתיבה שיווקית , יצרתיות באינטרנט - המדריך המלא
רשת האינטרנט היא רשת המכילה שפע של מידע והגולשים בה מחפשים ללא הרף תוכן איכותי והחשוב מכל - רלבנטי לצורכיהם. לכן, אין זה מפתיע שכתיבה שיווקית באינטרנט הפכה למרכיב חשוב, בהצלחתם של אתרי אינטרנט.
פשוט לתת לגולש את מה שהוא מחפש!
מטרתה של כתיבה שיווקית באינטרנט היא העברת תוכן בעל ערך ורלוונטיות לגולשים, המוגש באופן ברור, זורם ומשכנע ושמטרתו המוצהרת אינה "פרסומית", אלא העשרת הגולשים בנושאים המעניינים אותם.
אתר שיענה בצורה טובה יותר על הצורך של הגולשים במידע וייתן להם תחושה שהגוף העומד מאחורי האתר הוא מומחה בתחומו - סיכוייו להפוך את הגולשים ממתעניינים בלבד ללקוחות בפועל, גדולים יותר.
כתיבה שיווקית והפקה באינטרנט תשאיר את זה למומחים...
עקרונות כתיבה שיווקית לאינטרנט הם פשוטים יחסית, אך הביצוע מורכב ולכן מוטב להשאירו לאנשי מקצוע בלבד:
· הגולש הוא טיפוס חסר סבלנות. תוך שניות הוא מחליט אם להישאר או לעבור לאתר של המתחרים שלך. לכן, נסה להבין מה המידע שהוא מחפש ותן לו אותו באופן אישי, תוך התייחסות לבעיותיו ולצרכיו - בלי להתקמצן ובלי להשתמש בז'רגון מקצועי שאינו מוכר לו.
· הפתיח צריך לתפוס את הגולש ולגרום לו להבין, באמצעות הבטחת תועלת או הצגת בעיה שכיחה, כי הנושא בו עוסק האתר או המאמר נוגע לו אישית. ההמשך צריך להיות זורם ומרתק, כך שישאיר את הגולש באתר זמן רב ככל האפשר.
· כתיבה שיווקית לאינטרנט צריכה לשדר אמינות. ניתן ליצור זאת באמצעות שילוב נתונים, תוצאות מחקרים, ציטוטים ועוד. מומלץ לשלב תמונות המחזקות וממחישות מסרים חשובים.
· אפקטיביות כתיבה שיווקית באינטרנט מושפעת גם מעיצוב הטקסט. על מנת להקל על הגולש, יש להקפיד על כותרות ברורות, פסקאות קצרות ורווחים נוחים בין השורות. בנוסף, יש להקפיד על גופן שאינו גדול מידי ושצבעו בולט ביחס לרקע הדף.
כתיבה שיווקית באינטרנט לא לגולשים בלבד!
הצלחת לעניין את הגולש עם כתיבה שיווקית מרתקת ורלבנטית? מצוין, אך כתיבה שיווקית באינטרנט אינה מיועדת רק לגולשים. הכתיבה לאתר אינטרנט צריכה להתחשב גם בדרישות ה"רובוטים" של מנועי החיפוש ובראשם גוגל, הסורקים את הרשת ללא הרף ורעבים לתוכן איכותי ורלבנטי לגולשים.
כתיבה שיווקית לאינטרנט שעמדה בקריטריונים, תתוגמל ע"י מנועי החיפוש במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש וכתוצאה מכך, גולשים רבים יותר יבקרו באתר. לשם כך, כתיבה שיווקית באינטרנט צריכה לכלול כותרות ברורות ומזמינות המכילות מילות מפתח, כותרות משנה ופסקאות קצרות העוסקות בנושאים מוגדרים, הדגשות בגוף הטקסט, קישורים לאתרים חיצוניים ובין דפי האתר ומינון אופטימאלי של מילות מפתח לאורך הטקסט כולו.
ונעבור לפרסומות...
מומחי הכתיבה של בי אינטראקטיב מספקים שירותי כתיבה שיווקית וקופירייטינג , צילום הפקה והפצה ברמה ובאיכות הגבוהה ביותר בהתאם לצורכי הלקוח, המותג וקהל היעד. את מחלקת התוכן והקופיירייטיניג מוביל עדי, למטה ניתן להתרשם מסרטוני פרסומת דוגמאות מפרי עטו של עדי. צפייה מהנה!
סרטון פרסומת לתדיראן בהשתתפות תקווה ודוד (גורי אלפי ואסי כהן)
סרטון פרסומת למכונת כביסה של LG
צור קשר ותיהנה מכתיבה ,הפקה והפצה של שיווק ויראלי שעובד! |
שיווק ויראלי לאינטרנט ממומחי הכתיבה וההפקה של בי אינטראקטיב |