האם לעסק שלך כבר יש נוכחות ברשת החברתית הגדולה בעולם?
בי אינטראקטיב מעניקה ללקוחותיה שירות של הקמה וניהול דפי אוהדים מקצועיים בפייסבוק.
שיווק ברשתות חברתיות מפגש בין גולשים ותכנים - הרשתות החברתיות אשר נכנסו בסערה לחיינו, הן זירות אינטרנטיות בהן הגולשים מעבירים ביניהם תכנים ומסרים לצרכים מקצועיים או אישיים. שיווק ברשתות חברתיות, המבוסס על שיטות השיווק "מפה לאוזן" ו-"חבר מביא חבר" הותיקות, האהובות והאמינות, יוצר חיבור בין הגולשים לתכנים המצויים ברשת, באתרי שיתוף גולשים, בפורומים, בקהילות ובזירות דיונים. שיווק ברשתות חברתיות מאפשר למפרסם לפלח במדויק את קהל היעד שלו עפ"י מין, גיל, אזור מגורים ותחומי עניין וליצור מסע פרסום על פי מטרותיו השיווקיות:
- הגברת המודעות למותג
- ניהול תדמית המותג ברשת האינטרנט
- טיפוח נאמנות לקוחות
- מקסום התנועה לאתר
- הגדלת המכירות. ועוד...
הרשתות החברתיות המובילות בישראל
|
Facebook
פייסבוק, הרשת החברתית המובילה בעולם, כוללת 750 מיליון משתמשים, אשר מחציתם מבקרים בה מידי יום. עד מהרה הפך הפייסבוק למדיום שיווקי מועדף על חברות ועסקים המבינים את חשיבות השיווק ברשתות חברתיות. פותחים דף עסקי ויוצרים סביב המותג או החברה קהילה מגובשת של אוהדים, הנהנים מתכנים איכותיים, מבצעים, הטבות, תחרויות, הנחות ועוד. כל זאת נעשה באופן ידידותי ולא מחייב. |
|
YouTube
אתר לשיתוף סרטוני וידאו, המאפשר לכל גולש להעלות כל סרטון ולחלוק אותו עם עשרות מיליוני משתמשים מכל העולם. עסקים רבים מעלים ליוטיוב סרטונים בעלי מסרים פרסומיים גלויים או סמויים והמוצלחים שביניהם זוכים להפצה ויראלית ולמיליוני צפיות, ללא תשלום. |
|
Twitter
מדיה חברתית המבוססת על ההנחה שלאדם הממוצע אין פנאי לקרוא בלוגים ארוכים ולכן אורך המסרים בטוויטר מוגבלים ל-140 תווים בלבד. מותגים רבים רותמים את טוויטר לצורכיהן, ומפיצים מסרים ועדכונים מעניינים וכך שומרים על קשר בלתי אמצעי עם לקוחותיהם הקיימים והפוטנציאלים. |
|
Linkedin מדיה חברתית בינלאומית בעלת אופי עסקי המונה כ-120 מיליון משתמשים. הרשת מאפשרת לכל משתמש ליצור פרופיל אישי עם פירוט ניסיונו המקצועי והאישי, כישורים, הישגים, משרות ותעודות וליצור קשרים עם משתמשים אחר |
|
Google+
הרשת החברתית של גוגל הושקה ביוני 2011 וצברה כבר יותר מ-40 מיליון משתמשים. גם רשת חברתית זו מאפשרת לכל חבר ליצור פרופיל ציבורי ורשימת חברים עימם ניתן לשתף תכנים שונים. |
|
Themarker Cafe
מדיה חברתית ישראלית בעלת אופי עסקי, המאפשרת לחברים לפרסם מאמרים מקצועיים, לקיים דיונים ובאופן זה לאתר הזדמנויות עסקיות ולקוחות חדשים. |
הדיאלוג בין העסק שלך ללקוחות, מתחיל כאן.
בניגוד לאמצעי המדיה המסורתיים המעבירים מסרים חד-צדדיים לקהל הרחב, שיווק ברשתות חברתיות רואה בקהל הגולשים קהל פוטנציאלי שיש ליצור עמו דיאלוג, להעניק לו תכנים מעניינים, עדכניים ורלבנטיים עבורו וכך, להתקרב אליו.
בפעילות שיווק ברשתות חברתיות ניתן ליצור קמפיינים פרסומיים ולקדם מוצרים ושירותים בתקציבים מינימאליים ואכן, רוב הדיונים ברשתות החברתיות נעים סביב מוצרים או שירותים הזוכים להמלצה או לביקורת.
גולש שאהב קמפיין או מוצר, מביע את דעתו באמצעות לחיצת Like או Share וכך הוא מעביר את הבשורה לכל חבריו... ממש שיווק "מפה לאוזן" כמו פעם!
בניגוד לשיטות השיווק האינטרנטיות השכיחות כמו פרסום באנרים, מודעות PPC וקידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות חייב להיעשות באופן מדוד, מחושב ולא אגרסיבי, על מנת למנוע אנטגוניזם מצד הגולשים. כמו כן, חשוב לזכור כי מדובר בפעילות שיווקית לכל דבר, הדורשת תיכנון מדויק, חשיבה עמוקה, עקביות וסבלנות, עד שהיא מניבה תוצאות.
האם לעסק שלך כבר יש נוכחות ברשת החברתית הגדולה בעולם?
בי אינטראקטיב מעניקה ללקוחותיה שירות של הקמה וניהול דפי אוהדים מקצועיים בפייסבוק. ההיכרות הקרובה של בי אינטראקטיב עם הרשתות החברתיות והזדמנויות השיווקיות שהן מספקות לכל עסק, תאפשר לך להינות מיחסי דיאלוג עם קהל היעד שלך, שמירה על קשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים, הגדלת החשיפה האינטרנטית ומיתוג העסק כמוביל בתחומו.
צור קשר והיכנס לעולם השיווק ברשתות חברתיות! |