כל מה שצריך לדעת על פרסום בגוגל
גוגל, מנוע החיפוש המוביל והגדול בעולם, המדרג את דפי האינטרנט לפי חשיבותם בציון איכות הידוע כ Page Rank, הפך לאתר המושך אליו מידי יום מיליוני גולשים הנעזרים בו כדי למצוא מידע רלוונטי עבורם. לכן, אין זה מפתיע שבמקום בו קיימת תנועת גולשים וחשיפה גדולה ומדויקת ללקוחות פוטנציאלים, התפתח עד מהרה מדיום פרסומי מבוקש - Google AdWords המוכר גם בשמו העממי: פרסום בגוגל. מדיום הזוכה להתעניינות רבה, הן בקרב בעלי עסקים קטנים והן בקרב תאגידי ענק וזאת בין היתר בזכות התועלת המדויקת והממוקדת שהוא מעניק למפרסמים.
הדרך היעילה לסגירת עסקה
פרסום בגוגל אדוורדס היא תוכנית PPC - Pay per click המציגה מודעות פרסום ממומנות ("קישורים ממומנים") לצד תוצאות החיפוש של גוגל. בניגוד לאמצעי המדיה המסורתיים, פרסום בגוגל הוא פרסום ממוקד ומדויק, המוצג רק לגולשים אשר הקלידו ביטוי חיפוש מסוים המשקף את רצונם במידע על מוצרים או שירותים באותו תחום עניין.
עם הקלדת ביטוי החיפוש, מוצגות לעיני הגולשים מגוון מודעות הרלבנטיות לביטוי החיפוש, למוצר או לשירות אותו הם מחפשים. הקלקה על המודעה תעביר את הגולש לדף נחיתה או לאתר האינטרנט של המפרסם ומשם... השמים הם הגבול והסיכויים לסגירת עסקה גדולים מתמיד.
עם זאת, יש לזכור שאת יצירת תוכנית ה- PPC כדאי להשאיר למקצוענים וכך להימנע מהפסד של אלפי שקלים, בקליק.
תוכנית PPC המנוהלת בבי אינטראקטיב, מאפשרת למפרסמים ליהנות ממספר קמפיינים ממומנים במקביל, מבקרה צמודה של ביצועי המודעות, מס' ההקלקות, העלות הממוצעת לכל הקלקה ומאופטימיזציה שוטפת של הקמפיין לצורך מקסום התוצאות. כחלק ממדיניות השקיפות של בי אינטראקטיב כלפי לקוחותיה, כל לקוח מקבל גישה ישירה למערכת ניהול הקמפיינים בגוגל ויכול לעקוב בעצמו אחר ביצועי הקמפיין.
כיצד נקבעים מיקומי מודעות פרסום בגוגל אדוורדס?
מיקומי המודעות במנוע החיפוש של גוגל מושפעים משני גורמים:
1. ציון האיכות של המודעה:
ציון זה נקבע עפ"י הרלבנטיות של ביטוי חיפוש, אחוז ההקלקות על המודעה ומידת הרלבנטיות של האתר אליו מובילה המודעה.
2. העלות המקסימאלית לכל הקלקה
העלות אותה מוכן המפרסם לשלם עבור כל הקלקה. העלות הממוצעת לכל הקלקה נקבעת על פי הביקושים של סה"כ המפרסמים לאותו ביטוי חיפוש.
ציון איכות גבוה יאפשר לך, כמפרסם, ליהנות מעלות ממוצעת נמוכה יותר לכל הקלקה וממיקום משופר בדירוג המודעות.
יתרונות פרסום בגוגל
|
פרסום ממוקד קהל יעד -
פרסום בגוגל יופעל רק כאשר הגולש יקליד מילות מפתח רלבנטיות למוצר או השירות שלך.
|
|
שליטה מלאה בתקציב -
פרסום בגוגל מאפשר הגדרת תקציב פרסום יומי וכשהוא מסתיים, המודעות מפסיקות להופיע.
|
|
שליטה מלאה בתזמון -
פרסום בגוגל מאפשר הגדרת מועדים לפעילות ברמה של שעות וימים ואף להפסיקה או לחדשה בקלות.
|
|
תשלום עבור הקלקות (המרות) בלבד -
לא הקליקו על המודעה שלך, לא שילמת!
|
|
שקיפות ומדידה -
פרסום בגוגל כולל מגוון כלים לשיפור יחסי ההמרה (כמות הפניות ביחס לתקציב שהוגדר) ומספק מידע מלא ומיידי אודות יחס הקלקות, עלות להקלקה, מיקום המודעות ועוד.
|
|
חשיפה לקהלים נוספים -
פרסום בגוגל מאפשר לך ליהנות מחשיפה נוספת באתרי תוכן העוסקים בנושאים רלבנטיים למוצר או לשירות שלך.
|
קידום אתרים, קידום אורגני תשקיע היום בהצלחה של מחר
במקביל למודעות פרסום בגוגל המופיעות בראש רשימת התוצאות ובטור משמאל אליהן, בכל פעם שאתה מבצע חיפוש בגוגל, מוצגים בפניך קישורים לאתרים שגוגל מוצא אותם כאתרים העונים באופן אופטימאלי למילת החיפוש.
אם שאלת את עצמך כיצד גוגל מדרג את האתרים המופיעים בתוצאות החיפוש, אתה לא לבד...
האלגוריתם האחראי לכך הוא סודי. עם זאת ידוע כי הפרמטרים התומכים בתהליך קידום אתרים אורגני, כולל קישורים לאתרים אחרים, תדירות עדכון התכנים ותקינות ואיכות קוד האתר. קידום אתרים מקצועי הוא תהליך המסייע בשיפור מיקום האתר שלך בתוצאות החיפוש הרגילות ("האורגניות") של גוגל. באמצעות קידום אתרים תוכל לקדם את האתר שלך לצמרת תוצאות החיפוש וליהנות מתדמית איכותית יותר ומביקורים רבים יותר של מתעניינים רלבנטיים במוצרים או בשירותים שלך.
הפרסום בגוגל יכול לעבוד בשבילך!
חברת בי אינטראקטיב מעמידה לרשותך ניסיון עשיר בניהול מסעות פרסום בגוגל, המותאמים לקהלי יעד שונים ופעילות קידום אתרים, שתאפשר לאתר שלך לטפס באופן עקבי במעלה תוצאות החיפוש ולשמור על מיקומו לאורך זמן.
צור קשר ויש לך פרסום בגוגל!
|